تشک طبی فنری

تشک طبی فنری

تشک
شرکت رویال

تشک طبی فنری
نتیجه برسی و تحقیق محققان شرکت تشک رویال نشان میدهد هنگامی که شما بتوانید یک بستر خواب مناسب برای خود تهیه کنید، در واقع بسیاری از مشکلات و دغدغه ها را از افکار خود حذف کرده اید. بر اساس این تحقیق  برای اینکه بدن بتواند فعالیت حیاتی خود را به درستی انجام دهد به خوابی خوب و با کیفیت طی 6 الی 8 ساعت در یک شبانه روز نیاز دارد تا بتواند تنش ها را از خود دور کرده و قوای لازم برای شروع یک روز جدید را بدست آورد. به همین جهت داشتن یک محیط خواب خوب اهمیت خاصی پیدا می کند. با توجه به اینکه این روزها محصولات بسیاری در بازار موجود است، آیا تاکنون چیزی در رابطه با تشک طبی فنری رویال به گوشتان خورده؟
در واقع اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید متوجه می شوید که این روزها کمتر کسی به سراغ تشک های دست دوز و قدیمی می رود و بسیاری از خانواده ها به دلایل مختلف از تشک های خوشخواب برای استراحت استفاده می کنند. هر چند این خوشخواب هادر نمونه های متنوع تولید می شوند اما تشک طبی فنری از معروف ترین آنهاست. این تشک ها که اغلب به منظور رفع بسیاری از مشکلات کمر درد مورد استفاده قرار میگیرد این روزها، جایگاه مناسبی را در بین عموم مرده پیدا کرده و همواره طرفداران عمده ای دارند. در این گزارش قصد داریم تا به آنالیز این تشک ها بپردازیم، تا در هنگام خرید از نمایندگی تشک رویال آگاهی بیشتری داشته باشید. تشک رویال خوابی همواره راحت و ایده آل را به شما هدیه میدهد


تشک طبی فنری چیست؟
اگر قصد خرید تشک دارید و به بازار مراجعه کرده اید مطمئنا رایج ترین نامی که می شنوید، تشک طبی فنری است. همانطور که از اسمش پیداست، این نوع از تشک ها از لحاظ پزشکی متناسب با بدن افراد طراحی شده است و هیچگونه مشکلی را در حین خواب برای بدن به وجود نمی آورد. اما نکته اینجاست که آیا هر تشکی که طبی فنری نامیده می شود را باید خریداری کرد؟ ( مراقب تشک رویال تقلبی باشید - راهنمایتشخیص تشک رویال اصلی با تقلبی  را مطالعه فرمایید )از همین رو باید بدانید که تشک طبی فنری استانداردهای خاص خود را دارد که از جمله اینکه این تشک ها از ترکیب مدل های مختلف فنر و اسفنج کاملا فشرده شده ساخته می شود. همچنین مطابق با ارگونومیک بدن انسان طراحی شده و به دلیل انعطاف پذیری متناسب با وزن هرشخص برای افرادی که دچار مشکلات دیسک کمر، گودی کمر، مشکلات ناحیه گردن، گرفتگی‌های عضلانی و ... هستند بسیار مناسب است.
اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که تمایل به خرید تشک طبی فنری دارید باید بدانید که این دسته از تشک ها هیچ گونه فشاری را به ستون فقرات وارد نمی کنند، بلکه در طی خواب، به آنها استراحت داده و باعث می شود که قوای لازم را به عضلات و ماهیچه ها داده و شرایط مناسب را برای شروع یک روز جدید فراهم می کند. هر چند که تشک های طبی فنری به مراتب سفت تر از تشک های فنری هستند اما همواره اکثر کسانی که از درد عضلانی رنج می برند بر این عقیده اند که پس از استراحت بر روی این نوع تشک ها، درد آنها به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. 

ساختار تشک طبی فنری
برای اینکه بتوانید تشک طبی فنری متناسبی را برای خود انتخاب کنید اولین مسئله این است که نسبت به ویژگی ها، کارآیی و همچنین چگونگی ساختار آنها اطلاعات جامع و کاملی داشته باشید. از همین رو در این قسمت به معرفی ساختار تشکیل دهنده این تشک ها میپردازیم:
  • فنر استاندارد برای ساخت این نوع تشک ها به صورت مارپیچ باز می باشد.
  • فنرهای پاکتی در آنها بکار رفته است.
  • اسفنج های ویژه که برای افرادی که از دردهای کمر و ستون فقرات رنج می برند بسیار مناسب است.
  • فوم ژل، این فوم حس راحتی و همچنین خنکی موثری را در ستون فقرات افراد به وجود می آورد.
  • پارچه های ضد حساسیت و آنتی آلرژی

ویژگی های تشک طبی فنری 
مطمئنا هر محصولی که به بازار ارائه می شود، به دلیل ویژگی های خوبی که از خود به نمایش گذاشته، طرفداران بسیار زیادی پیدا می کند. در واقع تا زمانی که یک محصول مزایایی را به همراه نداشته باشد هیچکس به سراغ آن نمیرود که تشک طبی فنری رویال نیز از این قاعده مستثنی نیست. از همین رو در این قسمت به معرفی برخی از ویژگی های این تشک ها میپردازیم.
برای اطلاع از قیمت تشک رویال اصل به قسمت محصولات مراجعه فرمایید
  • این تشک ها از فنریت متعادلی بهره مند هستند که بر اساس وزن هر شخص عدم فرورفتگی بیش از حد را در اثر فشار را به همراه می آورند.
  • با توجه به اینکه این تشک ها ارگونومیک با بدن انسان می باشند برای اینکه بتوانند با قوس های بدن انطباق پیدا کنند، انعطاف پذیری بسیار کمی خواهند داشت.
  • تشک طبی فنری سفتی و نرمی متناسبی را با توجه به مشکلی که فرد از آن رنج می برد ایجاد می کند.
  • تهویه مناسب و عایق ضد آلرژی و ضد باکتریال
  • از پارچه هایی مناسب و دوخت محکمی بهره مند هستند.
  • دارای فنرهایی قوی، همراه با فشردگی بالا هستند.